Reklamációs eljárás az e-shop számára
Az áruk rendelése és árai
- Papírenské zboží s.r.o. fenntartja az árváltoztatás jogát előzetes írásbeli vagy egyéb módon kiadott értesítés nélkül is
a rendelés fő módja az e-shopban történő regisztráció, a bevásárlókosár kitöltése és a megrendelés elküldése, egyeztetés alapján telefonon, e-mailben, írásban vagy személyesen is megrendelhető
- minden visszaigazolt megrendelés a Papírenské zboží s.r.o .-tól. a vevőre nézve kötelező érvényűnek minősül
- minden megrendelésnél bármilyen módon fel kell tüntetni a vevő összes szükséges állampolgárságát (utó- és vezetéknév vagy cégnév, pontos számlázási cím, áruszállítási cím, elérhető telefonszám vagy e-mail)
Lemondások
- a vevőnek jogában áll a megrendelést annak kötelező érvényű visszaigazolása előtt indoklás nélkül bármikor elállni, kötelező érvényű visszaigazolást követően csak abban az esetben, ha az eladó nem teljesíti a vállalt szállítási feltételeket, a visszaigazolt megrendelés törlése esetén a vevő köteles megtéríteni az eladónak az ezzel az intézkedéssel okozott kárt
az eladónak joga van indoklás nélkül elállni a rendeléstől, ennek fő oka az, hogy az árut már nem gyártják, vagy az áru szállítójától kapott ára jelentősen megváltozott
- az eladótól való elállás esetén az eladó késedelem nélkül felveszi a kapcsolatot a vevővel, és a lehető legjobb megoldást javasolja a megrendeléssel kapcsolatos probléma megoldására, az áru már kifizetett előleg vagy az áru teljes kifizetése esetén ez az összeget azonnal visszautaljuk a vevőnek
Az áruk szállítási dátuma
- az áru raktáron van, szállítási idő 3-5 munkanap
- az áru nincs raktáron, előzetes szállítási határidő kerül meghatározásra, amelyről a vásárlót egyénileg értesítjük
Panasz
- a panaszok kezelésének határideje a 634/1992. harminc nap
- a panaszokra a Polgári Törvénykönyv vagy a Kereskedelmi Törvénykönyv az irányadó
- a jótállási idő alatt jelentkező áru hibája esetén a vásárló ingyenes kijavításra vagy kicserélésre jogosult
- a helyes reklamációhoz először kapcsolatba kell lépni velünk és egyeztetni kell a reklamáció menetét, a kapcsolatfelvétel személyesen, telefonon, e-mailben vagy írásban lehetséges, lásd az Elérhetőségek részt
- a reklamált áru postai úton történő feladása esetén szükséges, hogy a fent említett első kapcsolatfelvétel már megtörténjen
- előzetes megállapodás nélkül a reklamált árut reklamációra nem fogadják el, az eladónak jogában áll visszautasítani a szállítást
- a jótállási idő szünetel a reklamáció napjától addig az időpontig, amikor a vevő köteles volt átvenni a terméket
- a vevő az áru vételárából is kérhet kedvezményt, ez a kedvezmény abban az esetben adható, ha a terméken olyan hibái vannak, amelyek megakadályozzák az adott cél szolgálatát
kedvezmény igénybevétele esetén a vásárló tudomásul veszi, hogy a kedvezményben részesült hibák a jövőben nem érvényesíthetők
Az eladó címe a panaszok küldésére:
Papírenské zboží s.r.o.
Plucárna 3919/11
695 01 HODONÍN
- az árunak eredeti, sértetlen csomagolásában kell lennie
- az árut semmilyen módon nem szabad felhasználni
- az áru semmilyen módon nem sérülhet meg
- a küldeménynek hiánytalannak kell lennie, tehát úgy, ahogyan megkapta, azt is vissza kell küldeni. tartozékokat, használati utasításokat stb. az eredeti vásárlást igazoló bizonylattal
- az árut nyilvántartva és biztosítva küldje el, a hozzánk eljutó elvesztésért vagy sérülésért felelősséget nem vállalunk
- az árut nem szabad utánvéttel visszaküldeni, az így feladott árut nem fogadjuk el
- az áru visszaküldése megegyezés szerint és személyesen lehetséges
- ha az áru visszaküldésének minden meghatározott feltétele teljesül, az áruért járó pénzt utalványon utaljuk vissza az Ön címére vagy bankszámlájára utalással
- az áru visszaküldési feltételeinek nem teljesítése esetén az adásvételi szerződéstől való elállást nem fogadjuk el, és az árut az Ön költségére visszaküldjük Önnek
Az adásvételi szerződés ellentmondása
Abban az esetben, ha a termék a vevő általi átvételkor nem felel meg az adásvételi szerződésnek (a továbbiakban: az adásvételi szerződésnek való ellentmondás), a vevőnek jogában áll kérni, hogy az eladó helyreállítsa az árut az adásvételi szerződésnek megfelelő állapotba. az adásvételi szerződést ingyenesen és indokolatlan késedelem nélkül, a vevő igénye szerint akár a termék cseréjével, akár kijavításával; ha ilyen eljárás nem lehetséges, a vevő ésszerű árengedményt követelhet a termék árából, vagy elállhat a szerződéstől. Ez nem vonatkozik arra az esetre, ha a vevő az áru átvétele előtt tudott az adásvételi szerződés megsértéséről, vagy maga okozta az adásvételi szerződés megsértését. Az adásvételi szerződéstől való olyan eltérés, amely a dolog átvételétől számított hat hónapon belül jelentkezik, az átvétel időpontjában már fennálló eltérésnek minősül, kivéve, ha ez ellentmond a dolog természetének, vagy ha az ellenkezője nem bizonyított.
Az adásvételi szerződésnek való megfelelés különösen azt jelenti, hogy az eladott dolog rendelkezik a szerződésben megkövetelt, az eladó, a gyártó vagy képviselője által leírt, vagy az általuk végzett reklám alapján elvárható minőséggel és hasznos tulajdonságokkal, vagy a minőséggel. és az ilyen dologra jellemző hasznos tulajdonságok, hogy az megfelel a jogszabályi előírásoknak, ez a megfelelő mennyiség, mérték vagy súly, és megfelel annak a célnak, amelyet az eladó az áru felhasználására megjelöl, vagy amelyre az áru általában használják.
Adatok az oldalakon
A www.gastroirodaszer.hu weboldalon megadott összes adat nem kötelező érvényű, és az üzemeltető (eladó) megerősítéséhez kötött. Papíráru hodonín v.o.s. jogában áll az árakat és a termékajánlatot módosítani